Friday, June 19, 2009

Hello Macro World

Bought a 2nd hand Tokina AT-X 100 AF F2.8.

Here are some of the experiment results.

My short pant

Looks like a sun flower

After successful polination

Propellers flower (?)

Bug on leaf

9 comments:

rockaholic said...

wahhhh.. envy..envy.. hahahaha..
btw, 'lesen' utk ko tambah lagi lens akan lulus kalau wifey ko pon dah minat... wahahahahahahahaha...
poison..poison.. tambah lagi poison..

Lab papa said...

kena banyak menembak lagi ni bro, tak reti aku nak pakai macro ni lagi. Hahaha sebab tu aku biarkan, nanti senang aku nak beli lain2 lens hahahaha

Kimora said...

cantik...cantik...

chegu carol said...

waduhhhhhh...ada macro lens udah ya pak. bisa2 nanti gambar semuanya pun indah2....ehehehe

p/s kepingin mau pi indon bah ni tp x jadi...hahaha

Syamsulfaiz said...

Waw very nice ! The contrast between the black bug and the green leaf is really refreshing.

Lab papa said...

Kimora: Thankkkkkk youuuuuuuuuu

Chegu: One more lens to go haha! Pigi saja bah cegu, buli bah tu.

Syamsulfaiz: Thanks bro, mcm situ, masih panas lagi ka?

whimsical said...

I m speechless Labpapa. Keep up the amazing work! Nanti u kasi bukukan ur photos ah, mcm org putih buat. I certainly will buy them.

Lab papa said...

Whimsi, thanks :) Ini hantam2 saja baaaa...hahah

The Explorer said...

sia ndak ingat perna tanya ko ka ndak.. akan tatapi.. sia tanya ja la.. your pic setting RAW ka JPEG ja?